טיפוח ואיפור

>

מבזקי יופי גלאם וכל השאר...

השקות אחרונות

|

אסתטיקה וקוסמטיקה

|

סודות השיער

|

סודות האיפור

|

מבזקי יופי גלאם וכל השאר...

|


טרנדים מבושמים שיעשו לנו אביב וקיץ ריחניים וחושניים...

בעידן הטכנולוגי הנוכחי בושם עשוי להיות געגוע, כמיהה למגע אישי, כפי ש'מעדניית' הבוטיק הקטנה, תופסת בחזרה את מקומה לצד ה'סופרמרקט' הענק, כך מתפתח תחום שלם, שמחזיר אותנו לשורשים, עם בשמים המהווים אלטרנטיבה איכותית וייחודית למותגים המוכרים...  
17/03/2012
מאת: אביטל קליין, יועצת בישום ראשית ב"כל פרפיום"
אופנה
טיפוח ואיפור
סטייל
סקס +
זמן איכות
בריאות
אוכל
אמא'לה
הורוסקופ

 עונת אביב,  2012 הוא הזמן לחדש את קולקציית הניחוחות ולבנות 'מלתחת' בשמי בוטיק, עם ניחוחות אווריריים, המעניקים תחושה קרירה ומרעננת.

'השנה, אנו עדים לעידן חדש, המפציע בזירת הבשמים הבינלאומית... לצד מותגי על בינלאומיים המפיקים בשמים על פי בריף שיווקי, נוצרת אלטרנטיבה חדשנית, חתרנית ונועזת' עולם מותגי הבישום כפי שאנו מכירים אותו, משנות ה-90, שהתהדר בשמות מעצבים והתאפיין בבשמי 'פלסטיק' חסרי ייחוד, מפנה את מקומו לדור החדש של בשמי ה'בוטיק'.

 

 

לראשונה בישראל - רשת הבישום CALLPERFUME השיקה השנה את קטגוריית 'בשמי הנישה' - מותג צעיר, בועט וחדשני, העומד מאחורי קונספט מעניין וסיפור כובש, שמאחוריו עומדים בשמים אמנים צעירים מהדור החדש, שצומח באירופה ובארה'ב.

הנישה - NICHE PERFUMERY , ענף בעולם הבישום המיועד לקהל המבקש להריח שונה וייחודי. בשמי הנישה, הם מותגי בוטיק יוקרתיים שחרטו על דגלם את השמירה על הייחודיות ואת ההקפדה על חומרי גלם ומרכיבים איכותיים.

 

 

בשמי הנישה בהגדרתם, אינם מיועדים להפצה רחבה ולא נמצאים בהישג יד . דווקא המותגים הקטנים, המצויידים בסיפור מעניין ובהרבה השראה, הם אלה שמעוררים עניין עצום ותקווה לעתיד מבושם בלתי צפוי.

אם מישהו היה זקוק להוכחה ניצחת, למידת הטרנדיות של בשמי הנישה, מומחה הבשמים מייקל אדוארדס, אבי ה'תנ'ך' של עולם הבישום, FRAGRANCES OF THE WORLD, המתפרסם מדי שנה שוקבע: בשמי הנישה הם הקטגוריה המתפתחת ביותר בתחום הבישום.

הדור החדש של ה'אפים' הפונים לתחום הנישה, מיוצג באמצעות הבשם אוליביה פונל, יליד פרובאנס, דור שלישי למשפחת בשמים, המשמש כבשם הבית של המותג CNR CREATE –המתמחה ביצירות בישום לגברים ונשים, על פי גלגל המזלות האסטרולוגי, שחבר לרוברט בוהם - אסטרולוג אוסטרי, חוקר תרבויות עתיקות, ששאף להביא מעט מחוכמת הקדמונים אל הקהל המודרני בן זמננו, דרך מרכיבי בישום טבעיים ומתובלים, המותאמים למזל האסטרולוגי ולאישיות ה'לובש' אותם.

 

 

טרנד נוסף שיושק השנה, הוא: המותג השוויצרי SCENT OF LOVE, המוכיח לנו שוב כי המשיכה בין בני האדם, תלויה לא מעט במולקולות הריח שאנו מפיצים. אהבה אם כן, אליבא המותג, היא תוצר של תגובה כימית לריחו של בן הזוג. המותג מציע מבחני הרחה לבחינת רמת ההתאמה הזוגית, ואפילו בדיקות רוק לאישוש הממצאים. בעזרת התאמת סוג הריח המתאים לכם או לבן הזוג שלכם, תוכלו לחזק את הקשר הזוגי ואף לדעת מראש, איזה סוג של ניחוחות יעוררו בכם ובבני הזוג שלכם רגשות של אהבה.

בין המותגים הבולטים בתחום הנישה, נמצאים שמות נוספים צעירים שנולדו בשנות ה-2000, מותג הבישום המולקולארי הבועט ESCENTRIC MOLECULES הוא אחד מהם, המצוי בלעדית ברשת 'כל פרפיום' לצד, מותג נוסף ובולט השנה, המשחק בתחום הצבעוני של הפנטזיה האקזוטית - מותג צרפתיREMINISCENCE , הידוע בשימושו במרכיבים אקזוטיים ואוריינטלים מהודו והמזרח הרחוק.

בשמי פנטזיה

מגמה מעניינת נוספת, ההולכת ומגשימה את עצמה, היא קטגורית בשמי הפנטזיה- בשמים המבוססים על פנטזיה של האמן היוצר אותם ומכילים מרכיבים פרי הדמיון, כאלה שאינם קיימים במציאות. המגמה הזו החלה עם בשמים קלאסיים כמו BEYOND PARADISE של אסתי לאודר שהכיל פנטזיה על אי טרופי שכולו ריחות גן עדן וממשיך היום עם בשמים חדשים היוצרים מציאות אלטרנטיבית בתוך בקבוק.

 

 

בשמי קלאסיקה ב'לבוש' מודרני

בין שלל הטרנדים המודרניים בולטים לטובה הבשמים הוותיקים שלא נס לחם. הם מתיישנים כמו קוניאק משובח ותמיד חוזרים לסיבוב אופנתי נוסף. מדובר בבשמים כמעט עתיקים שנולדו בשנות ה-20 של המאה הקודמת וכעת שבים אל מדפי הבישום בלבוש מעודכן ובניחוח צעיר יותר. דוגמאות כאלה נמצא בבתי בישום בעלי מסורת ועבר מפואר, כמו שאנל או גרלן.

בין המותגים הבולטים בתחום הנישה והבוטיק, נמצאים שמות נוספים צעירים שנולדו בשנות ה-2000, מותג הבישום המולקולארי הבועט ESCENTRIC MOLECULES הוא אחד מהם, המצוי בלעדית ברשת 'כל פרפיום', לצידו יככבו במצעד הטרנדיים מותגי בוטיק כמו: INEKE מסן פרנסיסקו, שנוסד על ידי אמנית הבישום, אינקה רולנד, המציעה קולקציית בשמים מעוצבת ומלאת תוכן ו- EAU D´ITALIE מותג הלייף סטייל האיטלקי שמקורו במלון הבוטיק לה- סירונאוז שעל חוף אמלפי שבאיטליה.

במהלך השנה, מתוכננות השקות של מותג הבשמים הצרפתי האקזוטי COMPTOIR SUD PACIFIQUE המציע קולקציה רחבה בשיטת מיקס אנד מאטץ´ ומותג הבוטיק האורבאני MILLER & BERATUX המציג קו מוצרי בישום מהודר ומתוחכם.

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי 'גרלן', משיק לקראת הקיץ את הבושם לאישה 'איידיל דואט יסמין' ואת הבושם לגבר 'לו בואזה' ואת הבושם הקלאסי 'שאלימר או אינשיאל' - בגרסה חדשנית ומרעננת, לבושם האוריינטלי הקלאסי משנת 1925, שפותחה בהשראת האחיינית הצעירה, של טיירי ואסר - הבשם של שאלימר.

לצד חידוש הריח ורענון תווי הניחוח, שיתאימו לעידן המודרני, נוהגים לחדש גם את עיצוב בקבוקי בושם, שהפכו כבר מזמן לאמנות העומדת בפני עצמה המשלבת סגנונות וחומרים חדשניים כמו סרטי בד, ציציות, זכוכיות צבעוניות, אבנים טובות ואינסוף צורות וצבעים.

עיצוב חדשני ופורץ דרך, מהווה טרנד חדש העומד בפני עצמו, לצד הטרנדים המבושמים. במחקרי התנהגות צרכנים, התברר כבר לפני שנים רבות, כי העיצוב גובר בכוחו על הריח והצרכנים נוהגים לבחור בושם בעיניים ולא רק באף. הם בוחרים על פי מותג, עיצוב ורק אח'כ ריח. קצת מפתיע בשביל מוצר שאמור לבשם את הגוף , כאשר הדור החדש של מעצבי בקבוקי הבישום, מפתיע עם מעצבים מתחום הרכב, התכשיטנות, הריהוט, האדריכלות וכמובן האופנה והלייף סטייל.

הוספת תגובה

|

בחזרה לעמוד הקודם

|

שלח/י לחבר/ה

    תגובות


לימודי קוסמטיקה | קורס איפור | תנאי שימוש | מדיניות פרטיות | פרסמו אצלנו | © כל הזכויות שמורות ליופי | support@yofi.co.il