"וולה פרופשיונלס" מציגים את Color i.d.

"וולה פרופשיונלס" מציגה את הקונספט: "FREE YOUR ART AND YOUR MIND" פיסול וצבע שיער ללא גבולות

 

570b9b16e926f - "וולה פרופשיונלס" מציגים את Color i.d.

איתי דומב מנכ"ל וולה פרופשיונלס בישראל  

570b9b1757836 - "וולה פרופשיונלס" מציגים את Color i.d.

570b9b17be92b - "וולה פרופשיונלס" מציגים את Color i.d.

יצירות האומנות של שגרירי וולה פרופשיונלס בארוע.

כשהוזמנתי לארוע ההשקה של חברת "וולה פרופשיונלס" לרגל השקת Color i.d: טכנולגיה חדשנית ופורצת דרך בתחום צביעת השיער ללא שימוש בנייר הכסף, לא ציפיתי להפתעה היצירתית שקידמה את פני. על הרצפה הבחנתי בגליונות קנבס ענקיים שעליהם היו משורבטות יצירות אומנות שיצרו שגרירי מותג "וולה"המובילים בארץ. המראה שנגלה לעיני הזכיר ולקח אותי אחרונית בזמן בה הייתי עדה לסצינת האמנים פורצי הגבולות בזמנו שגם הם חשבו מחוץ לקופסא והלכו להתגורר בלופטים של הסוהו ב-down town של מנהטן שהיה בזמנו אזור תעשייתי ושכוח אל וע"י כך  יצרו תקדים וגרמו ולמהפכה בצורת החשיבה שאזורים תעשייתיים רבים נטושים ושכוחי אל  ברחבי העולם ואף בתל-אביב, הפכו לאזורים מרכזיים ויוקרתיים. 

570b9b183d409 - "וולה פרופשיונלס" מציגים את Color i.d.

570b9b18bfe72 - "וולה פרופשיונלס" מציגים את Color i.d.

מתכנני  ויוזמי ארוע ההשקה התאימו עצמם למהפכנות ולחשיבה פורצת הגבולות של הקונספט המהפכני ופורץ הדרך של -Color i.d. והזמינו את שגרירי המותג המובילים בארץ לסטודיו החדש של "וולה פרופשיונלס" בתל-אביב כדי לחוות בדרך יצירתית את צביעת השיער כחוויה אומנותית, בה מעצב השיער בונה יצירה שלמה מהשיער, ונותן דרור לחופש היצירתיות שבו ע"י יצירת פסול אמנותי בשיער תוך כדי הדגמה של השימוש במוצר, עם האומנית האני שלום, וצוות טאלו לורן.

570b9b194709e - "וולה פרופשיונלס" מציגים את Color i.d.

במהלך היום התקיים גם סשן צילומים מיוחד תחת הקונספט של FASHION TOUR שבו הפכו את צוות וולה, מעצבי השיער וכל מי שיהיה באירוע לכוכבי אופנה של ממש ובאמצעות צילומי אופנה חווייתיים יצרו סשן אשר הפך להיות באזז ווירלי בפייסבוק והתוצאה הסופית היתה חגיגה וחוויה אחת גדולה של פרץ  יצירתיות שגרם להשראה רבה בקרב המעצבים וכל מי שלקח חלק בארוע  נטול אגו, בו כולם התערבבו עם כולם ושיתפו פעולה שבא לידי ביטוי הן ביצירות אומנות שיצרו על הקנבס והן בנסיונות וגווני השיער בו ניסו את התוסף המהפכני קולור i.d.על ראשי דוגמניות ששיתפו פעולה וזרמו עם מעצבי השיער ולא הביעו צער על המהפך ועל התוצאה הסופית.

 570b9b19bd11b - "וולה פרופשיונלס" מציגים את Color i.d.

האוירה האומנתית והיצריתיות השפיעו גם עלי וכשאיתי דומב מנכ"ל "וולה" בישראל, הציע לי להתנסות ב-Color i.d. ואף  הציע את עצמו כמבצע תהליך השינוי וכל העכבות שלי נעלמו והחלטתי ללכת על זה והצטרפתי ליתר הבנות והדוגמניות שלא הצטערו על המהפך שעבר צבע שערם, במיוחד כשעד היום המחמאות לא מפסיקות להגיע.

570b9b1a2d08d - "וולה פרופשיונלס" מציגים את Color i.d.

אני עם איתי דומב מנכ"ל וולה פרופשיונלס לפני…

 

570b9b1a8db4d - "וולה פרופשיונלס" מציגים את Color i.d.

איתי דומב מנכ"ל "וולה פרופשיונלס" בישראל בפעולה 

 570b9b1b0d8b8 - "וולה פרופשיונלס" מציגים את Color i.d.

570b9b1b80b55 - "וולה פרופשיונלס" מציגים את Color i.d.

התוצאה הסופית

אז מה זה בדיוק color id? במשך ארבע שנים פיתחו במעבדות וולה פרופשיונלס את התוסף קולור איי.די היוצר מחסום ייחודי וגמיש ומונע התערבבות של גוונים שונים בשיער במהלך תהליך הצביעה, כלומר- במידה ומעצב השיער רוצה להשתמש ביותר מגוון אחד על הראש הוא ישתמש בתוסף של קולור איי.די על מנת ליצור את המחסום ולמנוע את התערבבות של הגוונים בשיער. 

570b9b1c06b41 - "וולה פרופשיונלס" מציגים את Color i.d. 

השימוש ב-Color i.d. מעניק לכל אחת ואחת אפשרות רחבה יותר להגיע לזהות האישית ביותר שלה, מבחינת גוון השיער, הנשים מגדירות את הזהות של הצבע שלהם מחדש. מעבר ליתרונות הפורמולה הייחודית ישנו גם יתרון החוויה במספרה בה צורת העבודה שונה והשיער עובר פיסול בצבעים שונים ללא ניירות כסף, כך שתהליך ההמתנה הופך לחוויה שאין בושה להסתובב ברחוב.

 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]